Tratarea aftelor in 2 zile!

Tratarea-aftelor-in-2-zile
Tratarea aftelor in 2 zile!

   

 

  Aftele sunt dureroase si enervante si ne deranjeaza iar, tratarea lor se poate face atat cu medicamente, cat si cu remedii naturiste.






  Desi am o alta postare despre tratarea naturista a aftelor, eficacitatea acestui remediu m-a facut sa fac o postare separata tocmai pentru a fi vazuta mai bine da catre voi.



  Se stie cat de dureroase sunt aceste afte si cat de greu trec. Nu aveti nevoie de antibiotice sau badijonari.



  Aveti doar nevoie de pliculete de galbenele.



  Se ia un pliculet de galbenele, se inmoaie in apa cat de calda suportati si se aplica peste afta, indiferent unde aceasta se afla. De exemplu, daca o ai pe buza inferioara se impinge acest pliculet sub buza si se tine cat de mult se poate. Eu am tinut pliculetul pentru o jumatate de ora. La inceput va ustura putin dar trebuie tinut cat mai lipit de afta. Mie, dupa 2 aplicari, cate o aplicare pe zi, mi-a trecut. Cred ca are un efect si mai bun daca se aplica acest pliculet o data dimineata si odata seara. Eu nu am avut timp dar cred ca are efect.



  Sper sa va ajute acest tratament atat de simplu si atat de eficient in cazul meu.



  Pe aceeasi tema




Comentarii