Unghiile si anticonceptionalele



          Poate aceasta postare va va ajuta in ceea ce priveste avantajele si dezavantajele utilizarii anticonceptionalelor. 

   Acum cativa ani am fost diagnosticata cu ovare polichistice si mi-au fost recomandate de catre medic o forma de anticonceptionale cu indicatii precise pentru aceasta boala. Nu pot prezenta denumirea acestora, dar cine are aceasta problema stie despre ele. Un tratament clasic pentru aceasta boala.


   Ani de zile le-am folosit si, la mine au avut efect adica, simptomele specifice acestei probleme precum acnee, caderea parului, menstruatie neregulata si dureroasa au disparut. La un moment dat m-am hotarat ca a venit momentul unui copil. Am intrerupt administrarea lor si am ramas insarcinata. Dupa al doilea copil am spus stop si, deoarece simptomele ovarelor polichistice aparusera din nou, m-am hotarat sa reiau administrarea acelorasi anticonceptionale, dar, de data aceasta, desi isi facea efectul au aparut cateva efecte secundare care vizau afectarea ficatului: dureri de ficat, greata, dureri de cap destul de severe, iar unghiile mele aratau ingrozitor. Acestea erau exfoliate pana aproape de jumatatea unghiei, erau moi,si se rupeau imediat ce unghia depasea buricul degetelor.



    Dupa cateva luni de administrare am hotarat ca nu mai pot si le-am intrerupt in acelasi timp cu cateva reportaje date la posturile de televiziune care prezentau unele probleme aparute la cateva femei dupa administrarea acestora.



    Am cautat cautat pe net si am descoperit ca sunt destule tratamente naturiste care pot inlocui cu succes anticonceptionalele.




    Bineinteles ca dupa numai doua saptamani de pauza s-au observat schimbari, atat in bine, cat si in rau: nu ma mai doare ficatul si nici capul, iar unghiile si-au revenit miraculos, fara sa le fac vreun tratament. Dar in acelasi timp semnele bolii au revenit. 



    Asadar am hotarat ca trebuie neaparat sa pun in aplicare unul din remediile pe care le-am gasit. 



    Si mama, o naturista convinsa, m-a ajutat in alegerea unui tratament pentru aceasta problema de sanatate. 



    Din ce-am gasit, o combinatie intre un gemoderivat din mladite de zmeur si siropul de coacaz negru poate fi de folos.



    Mladitele de zmeur trateaza ovarele polichistice, semnele memopauzei. Contine o serie de hormoni naturali, fitoestrogeni care regleaza cantitatea de progesteron din organism, in timp ce siropul de coacaze negre este un foarte puternic antiinflamator si ajuta sistemul imunitar.





   Stiind, totusi ca fiecare organism reactioneaza diferit, voi relata intr-o alta postare ce tratamente am incercat si daca au avut efect sau nu.